:)

När man sitter och tänker på trollet mitt, så plötsligt ringer han. hehe kompiskt! :P

Det är tydligen närmare 50 grader där nere i turklandet nu! helt galet hur det kan vara så varmt. Min man hade tydligen tagit sig lite ledigt några minuter och gått iväg för att köpa sig lite dricka och bara ta det lugnt för att sedan gå tillbaka och slita arslet av sig igen. Jag tycker lite synd om dem faktiskt, jobba ihjäl sig för inga pengar alls typ!

Skulle vara intresant och se hur länge man själv skulle palla att jobba som dom gör.. jobba runt 16 timmar och sedan vara trevlig och glad hela tiden mot alla kunder.. jihuu.. haha!:P

Meeen förhoppnings slutar han inte allt för lång tid efter jag kommit ner nu.. Hans hotell stänger igen där i slutet på oktober någongång, men förhoppningsvis slutar han lite innan! Då blir det alanya ett tag, sen viranshir, çoooook güzel!!


Alltid ska han till lekparken..dessa kurder alltså.. hö-hö ..
Kommentarer
Postat av: Esther

Oj shit 50 grader..

2010-08-07 @ 22:18:27
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0