Söndag

Just nu orkar jag inte berätta om helgen, vi tar det vid ett annat tillfälle. Kan heller inte bjuda på någon bild då min sladd till kameran är spårlöst borta.. Vill säga den ligger någonstans i mitt "fina" rum.. Dax att städa nu om man säger så!

Nu ska jag absolut inte åka minsta lilla buss, tåg, tunnelbana innan jag drar till turkan.. Jag blir yr för minsta lilla, och det har inte släppt än, kändes som man åkte runt i en karusell hela vägen hem, även fast de var ett x2000 tåg.. Dom brukar ju vara as sköna att åka. Så fel jag hade!

Dock finns det iaf tre saker jag kan säga om helgen...

1. Neej, jag är fortfarande helsvensk, och det är även hela min släkt. (Om man inte räknar AS långt bak på mors sida, men de kan inte räknas, för de är typ både mormors & morfars farfars fafars farfars far..jaa ni förstår..)
2. Det känns jävligt onödigt att betala tågbiljetter när inte ens kontrolanterna kommer och kollar!
3. Jag blir fortfarande aggresiv när jag dricker! eller aggresiv.. lättirriterad skulle man väl kunna säga, jävligt lättirriterad... vilket ger mindre bra uppföljder..(Eller hur fan skriver man..ni fattar iaf!!)

Tack för mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0