What to do?

Vad ska jag göra efter att min man åkt in i lumpen? Ska man fortsätta jobba eller ska man kanske plugga upp sina gymnasiebetyg som knappt finns till? Har lite beslutångest.. Jag blir sugen på att börja plugga när alla pratar om det, och det kan ju inte ta så himla lång tid att plugga upp alla kärnämnen som man behöver?! För de finns en gräns, jag sätter mig aldrig vid en bänk i 3 år.. finns inte på kartan, inte just nu iaf.. Så man kanske kan göra lite både och? lite plugg på distans och jobba samtidigt, snacka om att det går runt många tankar i huvudet just nu..

Varför måste min man göra lumpen för? Han kan väl bara komma hit som planerat och så sätter vi in honom i en skola där han får lära sig svenska och sen böja arbeta!! Tycker jag låter mycket bättre! :)


Jag ska lära dig allt jag kan älskling ;) haha!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0