2010-12-29

Nu är jag tillbaka hemma, jag kom egentligen hem redan igår men jag tog tåget direkt hem till Tina och spenderade kvällen och natten där hemma!:)
Dygnet hos Mattis var lugnt. Vi gick runt lite i affärer och kollade lite först när jag anlände sen gick vi på bio och kollade "Himlen är oskyldigt blå" det var faktiskt en bra film! :) Sen har vi bara spenderat tid tillsammans i Mathildas nya lilla lya, jättesöt:D haha. Det var riktigt trevligt att ses och det får inte dra ut så länge till nästa nu!:)
Nu ska jag bara landa några timmar.. har gjort iordning en kopp te och sedan läst igenom alla blogginlägg jag missat, haha! (vilket liv) ;) Meen iaf, ikväll ska jag iaf in och möta Amanda det var längesen så ska bli trevligt!:)
Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Välkommen tillbaks ;)

2010-12-29 @ 21:40:45
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0