2010-12-31

Sista dagen på 2010.. Can we turn back time pls? Nej men seriöst.. Vart har detta år tagit vägen?! Det har gått så fruktansvärt fort. Men å andra sidan så behövs det nog en liten nystart igen, så detta kommer ändå ganska lägligt!

Sitter och pratar med Emre, vi disskuterar om vi har haft ett bra år eller inte.. Vi kom fram till att det varit rent åt helvette men samtidigt så jäkla kul, och allting slutade med prat om senaste Side tiden, vad roligt man hade! Ja vi hade verkligen det! :)

Idag ska nyår (som jag alltid tyckt är överskattat) firas i Sollentuna. Det kommer bli bra! Troligtvis kommer alla tjejer att ha en klänning på sig, jag funderar på att köra helt annan stil som typ jeans och skjorta! why not liksom! Förra året hade jag mjukis och t-shirt!;D haha! Nerå nu tycket jag att jag låter lite neggo, men jag har aldrig haft en bra inställning de senaste åren till nyår så varför i år!?.. Ja ja Tina kommer säkert att få mig på bättre tankar senare!;D haha!

Så....då är det väl bara att önska alla ett GOTT NYTT ÅR så ses vi nästa år!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

GOTT NYTT ÅR älskling!



Jag tycker också att nyår är överskattat, det är bara till för att få människor att få ångest över att d einte kan ha det så "perfekt" som alla andra!



PUSS<3

2010-12-31 @ 11:54:23
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0