23/12-10

Har hunnit med massor idag! Klockan var ställd och det var bara gilla läget och gå upp! Jag mor och mina systrar har knallat runt inne i stan hela dagen med hopp om att hitta sista klapparna, sagt och gjort!:) Efter det blev de att dra hem till mormor och morfar för både hämta och lämna saker.. Tidigt imorgon beger vi oss hela familjen ner till Åtvidaberg för att fira med släkten där nere!:) Men nu ikäll har vi varvar ner lite genom avnjutit ett knäcke med skinkan och julmust och sen har även hela familjen spelat bingolotto ihop. Ibland inser man verkligen hur mycket man älsksar sin familj egentligen! Det har vsrit en hel fantastik dag idag!!!<3 Jag gick även hem till Tina för lite socialprat medan de andra handla lite! Oh så jag har sannat henne!<3 Men God Jul på er allihopa och ett Gott Nytt År<3 Önskar självaste Annisen Sid Gustafsson
Kommentarer
Postat av: Mikaela

God jul!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2010-12-24 @ 09:59:56
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0