düşünceler

Jag är tillbaka, snabbare än jag trodde faktiskt.. Kanske tack vare att jag legat i sängen hela dagen, har hunnit kollat igenom hela Ice Age boxen, satan i gatan så bra filmerna är!

Nu har jag sysselsatt mig med att läsa igenom lite i bloggen, det började med att jag skulle kolla vad jag gjorde för exakt ett år sedan.. Jag hade satt in en bild på Xet och skrivit hur glad han gjorde mig.. Lite skillnad från detta år om man säger så..
Sitter och lyssnar på Samame och tänker tillbaka lite, tänker på att det snart är 1 år sedan som jag åkte hem till Viranshir och bodde hos hans familj. Och herre min allah vad jag saknar dom alla! På ett sätt vill jag bara tillbaka och vara i hans närhet men på ett annat sätt ångrar jag att jag inte lämnade honom tidigare!
Kalbimdeki vardır ♥
Kommentarer
Postat av: Mikaela

I sure hope so!! Ska försöka andas och fördriva tiden lite nu :p

Det ska jag göra! Vi ses snart hoppas jag :)

2010-12-18 @ 10:23:35
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0