Like a game

Jag är GALET sugen på att åka snowboard, jag funderar på att försöka lura med mig någon till typ kungsberget under ledigheten, hade inte varit fel!!
Jag ska nog drömma om det inatt, när jag åker där i backen.. tar satts och åker upp mot snöväggen, gör en volt.. landar as snyggt, hoppar upp i luften och gör en 360 och sedan swich swich glider jag ner för backen och när jag stannar in sprutar jag ner alla i liftkön med snö..Mmmmmm, HAHA! dåre man är!
gonatt iaf!
Jag är GALET sugen på att åka snowboard, jag funderar på att försöka lura med mig någon till typ kungsberget under ledigheten, hade inte varit fel!!
Jag ska nog drömma om det inatt, när jag åker där i backen.. tar satts och åker upp mot snöväggen, gör en volt.. landar as snyggt, hoppar upp i luften och gör en 360 och sedan swich swich glider jag ner för backen och när jag stannar in sprutar jag ner alla i liftkön med snö..Mmmmmm, HAHA! dåre man är!
gonatt iaf!
Kommentarer
Postat av: SOFIAS

have a great night!

2010-12-20 @ 23:12:07
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0