Lördag

Det är lördag, jag låg kvar lite längre i sängen i hopp om att mor eller far skulle sträcka in sitt huvud och säga "det är frukost nu" men efter att jag blivit tillräckligt rastlös var jag väl tvungen att säga till dom själv..

dock var det tomt i sängen och det är tyst i hela huset, dom hade redan dragit iväg på dagens "måste" jahaja.. då fick man göra frukost helt sjäääälv.. Men jag tror jag drar ut på det lite, min hals har gjort att jag helst av allt vill slippa allt som har med mat och göra! Det senaste dagarna har jag bara fått i mig en tallrik gröt och X antal koppar te om dagen. Tanken om att mat är överskattat slog mig, vi behöver verkligen inte allt vi stoppar i oss, jag tror vi lätt skulle klara oss på ett mål om dagen egentligen, det är nog bara huvudet som lurar oss att äta mer!

Nu ringde syster och frågade om jag ville följa med dom på hundmässan i sollentuna(?!) om jag inte hörde heelt fel, man kan ju hoppas att det står en fin och ståtlig Grand Danois där, ohhh vad jag VILL ha den hunden!


Här en valp, ohh visst är den söööt! :D
Kan tänkas att det får bli min nya sambo den dagen jag flyttar hemifrån! ;)

Vi hörs hurreniiiii!
Kommentarer
Postat av: Sara

ÄR DET EN VALP?!

2010-12-18 @ 15:04:12
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0