Lördag

Fantastiskt väder ute eller vad säger ni!? Här utanför fönstret är det snöstorm, men de är charmigt!!
Igår hade jag en himla bra dag. Dagen började i Täby då jag Tessan och twinsen var iväg för julklapps letande.. Jag har bara mamma, Tessan och Robin kvar sen så är allting klart! :) Känns himla skönt.
Sedan drog jag mig vidare in till stan för att möta upp Amanda och även hennes kompis Monika som var med! Det blev en varm och god te på John Chris café! Hade sjukt trevligt och det är inte länge våra munnar är tysta, jag får alltid ont i kinderna efter allt skratt när jag varit med Amanda, och även så igår! :)
Vi drog vidare ut sen på staden för att se om vi kunde hitta några andra julklappar eller för Monikas del som var uppe från Jönköping så ville hon hitta något till sig själv! :)
Dom frågade om jag ville med ut igår men jag var tvungen att banga då både min plånbok och kläder inte riktigt var laddade för party! Men en annan gång kör vi! :)
Idag ska jag hem till Tessan och slå in alla mina julklappar jag hittade igår fall någon i familjen helt plötsligt ska gå upp dit och så ser de allt! misslyckat så fall! Sen funderar jag faktiskt lite på om jag ska baka lite lussebullar?! :D Vågar man ge sig på något sådant.. Eller ska jag göra pepparkakor, och fusk öva lite in för nästa helg då det är "Pepparkakshus byggartävling" hahah faaan vad jag ser fram imot det!! :D Men samtidigt vet jag inte om det är bra för mitt hjärta, det är tyvärr så att jag kan inte "ha det lite mysigt alla bygger hus och sedan berömmer vi alla" utan det stod ju liksom tävling i inbjudan, då kommer min vinnarskalle fram och det viktigaste av allt är att JAG vinner!! HAHA.. hemsk människa jag är!! ;D Och om Niklas är med, då ska ni bara veta vilket krig de kommer bli....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0