Livet har sina goda stunder

Jag måste faktiskt erkänna att jag saknar sommaren 2010, det har absolut varit den bästa sommaren i hela mitt liv. Kan nog t.om säga att det varit det bästa året i hela mitt liv. Jag skulle inte byta ut den/det, jag ångrar inte att jag pendlat varannan månad mellan Turkiet och Sverige. Eller jo, jag ångrar att jag inte kunnat vara där ännu mer. Men det är väl alltid så att man vill ha det man inte får, eller hur!?
Jag tänkte det redan förra året och jag sa det även på nyårsafton 09/10 att "detta kommer fan bli ett grymt år". Och tro mig det blev det. Minst sagt!
Alla människor som har blivit till vänner. Kan inte beskriva med ord, det skulle inte räcka! Jag saknar alla stunder. Jag måste erkänna att man nästan eller nästan, man HAR satt sina vänner här hemma åt sidan. När man har varit hemma så har man bara jobbat eller fram för allt träffat (i mitt fall) Mikaela. Mikaela känner mig bäst av alla mina nuvarande vänner, vi var i samma sits. Det fanns/finns ingen här hemma som förstår en helt angående detta med Turkiet, tyvärr! Men med Mikaela kunde jag bara "få vara". Hon kände mitt X, hon har träffat familjen, hon vet vart alla ställen ligger och hon var MED vid alla tillfällen där stunderna nu blivit till minnen.
Jag har inte bara fått nya kontakter och vänner här genom bloggen, nej även facebook har varit till stor del. Tex käraste Amanda! Hon och jag började skriva mail på facebook till varandra, och sedan frågade hon en dag om vi skulle ses. Jaa varför inte?! Och vi har även kommit varandra väldigt nära efter bara sätts några gånger!:) Hur kul är inte det?! Och det komiska av allt, det måste nog vara att när vi träffades för första gången kom vi fram till att våra pojkvänner var jobbarkompisar under 2009, haha ganska sjukt!
2010 har verkligen varit ett Turkiskt år. ALLT har kretsat runt Turkiet. Jag lovar 2011 blir inte ALLS lite mycket. Jag lever som 100% Svenne nu. but believe me, i will be back! ;)
Kommentarer
Postat av: Tina

We will ALL be back! Det bor en liten turk i oss alla som har varit i Alanya, så det är oundvikligt! :D

2010-12-20 @ 06:46:17
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Annie

checka gärna in på min blogg och va med i dagens blogg :)

vem vet du kanske blir du;)

kram Annie

2010-12-20 @ 14:12:34
URL: http://acandy.blogg.se/
Postat av: Mary

Det är ju så att det gör ont i hjärtat när man tänker på hur mycket man saknar sommaren 2010.. Alla galna minnen och tokigheter man var med om ;) Puss

2010-12-20 @ 18:53:59
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0