Hahaha!

Jag börjar bli trött. för trött, sådär så man skrattar åt allt. och skämten man hittar på själv är de roligaste, även om bara jag skrattar. :D hahaha.. Sitter här och drar skämt högt för mig själv, och as garvar, samtidigt som jag trackar mina arbetskamrater på facebook ;) hahah!!

Jag vet inte om jag är rolig, jag måste vara de. ;) läs och njut(skratta?!)

L är hemma för vab(sjuka barn) då jag skriver i hennes logg..

A - vab..? arbetsskygg heter de ...
L - Ursäkta mig lilla fröken..du är verkligen ond!

Jag börjar bli förkyld och eftersom jag inte kan snyta mig måste jag dra in de(hur ofräscht de än låter)

A - De låter så jävla äckligt när man står och drar in snoret...
K - Jo men jag är van, min gubbes dotter gör det...
A - Haha aa jag måste också göra de, eller tycker du jag ska låta de rinna som barnen?
K (stum...)
A - HAHAHAHAAH!!!

Jag är trött... gonatt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0