Kanske dax snart ...

Min resväska står fortfarande kvar där på golvet i mitt rum, med hälften av alla kläder kvar i... Egentligen borde jag plockat upp den för längesen. Typ dagen efter att jag kom hem.. Men det har inte blivigt av. På ett sätt vill jag inte, men mitt rum ser förjävligt ut när den står där, och jag gillar inte när det är stökigt!
Och sen luktar fortfarande kläderna deras tvättmedel. Jag vill inte att lukten försvinner. Jag vill ha kvar känslan och lukten av dem. Saknar dom något förbaskat mycket!!

Inte för att det kommer dröja allt för länge innan jag drar igen. Så jag borde nog plocka upp allting och sedan flytta ner monstret i källaren där den bor mellan resorna. Jag måste få lite snyggt på rummet! För annars kommer jag nog bli psykad av tjatet om "plocka ur väskan och städa ditt rum!!" jaja.. allt har sin tid! :P

Jag och mitt monster ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0