Den där underbara människan ♥

Som det egentligen inte finns några ord för, men som jag egentligen skulle kunna säga hur mycket som helst om. En människa som jag tycker så otroligt mycket om! Sen dagen hon kom in i mitt liv har allting blivigt så mycket bättre och roligare. Ser saker från helt annat håll efter att ha lyssnat på dina kloka ord och råd.

All glädje, sorg och drama som händer som man upplever i en vänskap har vi redan hunnit med. Många skratt, tårar, dumförklarelser, kvällar på MP, planer, biljardkvällar, mys vid stranden, fika i sthlm, skrattstock, paradiset, födelsedagsfirande mm. Och allt har vi hunnit med sen 2010-04-10, the first day!

Jag har nästan varit hemma en vecka nu, och det är alltid hemskt att säga hejdå även till en vän när man ska åka hem.. Jag trodde jag skulle fixa det väldigt bra, men såfort jag såg dig komma där på våran gata så kom tårarna! Usch, jag saknar dig gumman! Och när du väl kommer hem hoppas jag det inte dröjer allt förlänge innan vi ses!

Jag pratar såklart om Mikkinixs, mikks, Mikaela N.



Tack för att du finns underbara människa! ♥

Detta är tillägnat just till dig; "NEEEERRREEEEDDEEEEE?????" :D
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Auuuuuch om du satt bredvid mig nu skulle du än en gång få se mina ljuvliga tårar!

Jag känner detsamma, detsamma, detsamma för dig underbaraste!!! Sjukt att det gått ynka 3 månader, du känns som en gammal, gammal vän! Så som det känns med de allra bästa



Mikaela

Anna - 10 <3<3<3 och många många år till!

<3 älskade vän!

2010-07-14 @ 16:19:48
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0