:)

Elena: thank you for help! One of the good things witch happend with me this time in Turkey was that i meet you:)

Fick nyss denna text av Elena på facebookchatten, Elena var en tjej som jag kom i samtal med på bussen ifrån alanya till antalya nu när jag skulle åka hem. Tro det eller ej men det började med att hon fråga han som jobbade på bussen om hur mycket klockan var, men han förstod inte och försökte säga det till henne på turkiska.. vilket hon inte förstod och frågade ist mig, så jag svarade henne, sen sa jag till han som jobba att hon inte förstår turkiska, och lyssna nu, allt detta sas på turkiska!! ;D aaahhh, hur imponerande är inte de?! ;)

Och där efter satt vi i 2 timmar och snackade om allt möjligt, och innan jag skulle av så böt vi msn och facebook och har haft kontakten sen dess! Roligt hur man kan träffa så mycket folk på olika sätt! :)

Och för er som reagerar på att Elena låter svenskt men hon skrev på engelska betyder ju självklart att hon troligtvis inte är svensk! ;) haha! Kanske var ganska självklart för er, men jag är en person som behöver tydliga förklaringar, så då ger jag också väldigt tydliga när jag berättar!! ;D haha... Dumförklarade jag mig nu igen? (haha)

haha det är Alanya darlingar...Alanya! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0