Glad överaskning!

Snackade precis lite med Bedih, vilket är nusses syrras mans bror.. haha. invecklat;)

Han berätta att han och hans fru ska till turkiet i september!:D (han är gift med en norska och bor i norge) Men hur kul är inte de?!:D hihi. Dom har hus i Kemer, så hörde om dom bara skulle vara där eller kommer till Viranshir också, och de skulle dom, vad kul, då får jag träffa dom igen!! :D

Det kommer alltså inte bara pratas på med kurdiska i mina öron under en period, jag får även lyssna på norska.. haha. alla vet ju att jag är semst på att förstå de, men kan förstå lite, jag får iaf prata svenska!;D haha!

Och jag får väl erkänna att B´s fru är schysst, för ni vet ju vad jag egentligen tycker om norska personer! haha;D

Nu ska jag sova, iyi geceler!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0