HAHA!

Alltså jag lovar, jag har faaan ett sinne för humor, lr så har jag bara tur och får till det jääkligt bra ibland!

Jag och Mary skickar sms från tågen och frågar om vi har sittplatser eftersom vi sitter i obokade vagnen och det är proppfullt på alla tåg..

A-"Det är snart avstigning här så kanske blir någon ledig då!"
M-"Ahh här också, i en annan del av köping;)"
A-"Glöm inte väskan.. ;)"
M-"(Massa text) men jag ska se till att ha mina saker i behåll"

Hon missuppfattade alltså hela mitt så kallade skämt!! ;D Fattar ni det inte, då är ni sämst! :D haha!!

Jag var tvungen att skicka ett sms och frågade om hon fattade mitt skämt, och även förklara hur jag menade.. DÅ fick jag tillbaka..

M-"HAHAHAHAHHAHAHA:D Faaaaaaan ta dig Anna:D NEJ jag fattade faktiskt inte det;) hahaha"
A-"HAHAHAHHAHA sinne för humor kallas det!"

Förlåt Majsan, var bara tvungen, men det förgyllde min resan hem! ;D
Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHAHAHAHAHAHA!! Orka inte fatta, det var ju asbra! Men men, fattar man inte "Hon vet sin plats!" så förstår jag att man inte fattar detta heller. ;D

2010-07-19 @ 00:37:11
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0