:)

Ibland även om dagarna rullar på ganska så bra här hemma så säger något där inne att man bara vill tillbaka, man vill aldrig att dagen man åker hem ska komma! Även om det kanske är bra att komma hem så man riktigt hinner sakna varandra. Men grejen är att jag sakna honom som en galning när han bara gått iväg till jobbet under en dag. Och jag blir alltid brutalt glad inombords när han sedan skickar de där smset om att han är påväg och vart vi ska mötas, och att det ibland t.om kommer flera timmar innan han egentligen ska sluta. Eller att de kommer ett mitt på dagen för att bara komma hem en snabbis och säga hej och umgås lite innan han ska tillbaka.

Ända anledningen till att jag kom hem nu i juli var för att jag var tvungen att åka till sjukan.. Annars hade jag stannat eftersom jag inte har jobb förns v31.. Så när vi igår pratade om att de är några veckor kvar så frågade han varför jag inte kom tillbaka på en gång efter besöket och stannade en längre tid.. Men pengarna har en stor del i detta förhållande, och man har inte alltid tillräckligt.. Visst jag har både gratis boende och mat när jag är där, men man måste ändå ha lite fickpengar för att kunna unna sig lite saker. Ni behöver inte tro att det bara är jag som betalar, för så är det verkligen inte! Men denna gång valde jag att stanna hemma i hopp om lite mer extra jobb så jag har tillräckligt mycket att röra mig med när jag drar ner nästa gång, då även han kommer ha slutat jobba efter inte all för lång tid och vi kommer ha massa tid tillsammans.

Blir de som jag vill är vi nog kvar lite i alanya, sedan får vi se, men jag har iaf bestämt att vi ska hem till hans päron efter ett tag, jag har saknat dom massor och ser verkligen fram imot att träffa släkten Çoban
igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0