Im back ;)

En ny vecka har startat.. en ny arbetslös vecka...
I fredags så drog jag hem till mormor och morfar och var bosatt där hela helgen lång.. varit mycket målande! Har även hunnit med lite kortspel, kolla på kort sen man var liten och snackat en hel del. Alltid mysigt!
Igår åkte jag hem till Thomas, kollade matchen ihop.. tyvärr var så var matchen brutalt tråkig och kolla på och var nära många gånger att somna in.. Meen maten var god iaf som vi tillagade.. eller aa han ;) höhö.. Hittade även våran gamla skiva "tjinka tjinka" som alltid spelades förr, som jag även fick ta med mig hem, snällt!
Och eftersom våra bussar är så jäkla bra på att passa fick jag vänta nästan 40 min i danderyd.. Väl hemma kom syster och mötte mig så gick vi hem och kollade på en film.. såå 4 inatt var jag rätt död och somnade in.. där av min härliga sena uppvakning! yeaah!!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vänta nu... som i ditt ex här eller? ;)

Träffade din nuvarande man imorse, han såg mer död än levande ut, stackarn.

Själv fick jag just reda på att jag kommit in på Umeå universitet och vet varken ut eller in.. Gaaah!! va ska jag göra? Saknar dig min käraste käraste Anna <3 NEREDE?

2010-07-12 @ 14:56:33
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0