som en liten egokick! ;)

Tänkte på en sak.. Det är säkert många som läser som inte fattar ett skit av när jag ex skriver inlägg som de innan detta. Men det är ju trottsallt internskämten som är roligast, och ibland måste man bara få skriva för att ge sig själv lite beröm över att ha kommit med något så klockrent skämt! ;D

Dom som känner mig vet verkligen att när jag väl kommit på något eget skämt som jag tycker är skitroligt och garvar så mycket att jag knappt kan andas åt så kan de lätt bli så att jag driver vidare på det ;) Och tillsist kan jag t.om ha glömt bort vad de egentligen var som man skojade om från början, det ha gått väldigt långt då, men tro mig..de händer! :D Det är något som är typiskt mig, men å andra sidan...hur underbar egenskap är inte det? ;)


Snygg-Anna gör det igen!! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0