Sömnproblem

Yes, nu har dom börjat komma tillbaka igen.. Det är lite över en vecka nu som jag kan ligga i sängen 3-4 timmar innan jag somnar, och sen vaknar jag efter ett tag igen mitt i natten och kan knappt somna om på nytt.. Vet ej vad de beror på, själva grejen att sova själv gillar jag inte..

Jag brukar ta hjälp av min lillsis när jag är hemma här i Sverige när de blir extra mycket att jag inte kan sova.. :p Då går jag alltid in till henne på kvällarna/natten, och jag somnar nästan på en gång.. Nu är jag inne i den där jobba perioden då det inte går att sova alls, så de dåliga är ju att just nu finns inte syster hemma, hon har varit borta över en vecka, kommer hem och mellanlandar på söndag, sen drar hon iväg en vecka till.. Ser ut som detta kommer sluta illa för mig..


Kom hem snart syster ♥
Kommentarer
Postat av: Esther

Jag har också jätte svårt att somna på kvällarna.. Kan vakna efter 3 timmar och är jätte pigg.

Usch.. haft det länge.. se hur det går när jag börjar skolan.

2010-07-30 @ 16:10:36
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Mona

Haha ja jag har hört att den är det, men vi struntade i att se den igår också, så det får bli en annan dag :P

2010-07-30 @ 17:34:34
URL: http://noonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0