Söndag!

Nu kommer erat efterlängtade inlägg!

Jag har haft en heldag med familjen, varit och handlat lite, sen fixat och storstädat och så tog jag på mig jobbet att göra middan. Såå nu har jag landat för kvällen! :)

Imorgon är en bra dag, då kommer älskade släkten upp hit till stockholm, familjen Nilsson, lr aa herr och fru.! :D wihoo! Var ett tag sen man träffa dom (iaf jag) så det ska bli riktigt kul! Mer underbar familj får man leta länge efter, om de ens går att hitta någon! Kärlek till dom <3

Just nu gör jag inte så mycket. Min syster kom nyss upp med en tröja hon fått från fotbollen, och den var tydligen väldigt liten i storleken så hon fråga om jag kunde tänja ut den åt henne. (haha) Så tröck på mig den och sitter med den nu!! haha fyfan! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0