Turkan

Har ni tänkt på en grej.. Ända sen jag kom hem har jag inte skrivigt ett ord om turkiet.. Bilderna finns på fb(facebook), men inget har visats här eller så.

Jag har nog undvikigt att skriva så mycket om det eftersom denna gång kändes det som mitt huvud och hjärta slets sönder totalt. Men det har börjat lägga sig lite iaf.

Resan där borta var hur bra som helst. Med min älskade pojkvän, familjen och även bästaste vänner som fanns vid min sida, även alla nya ansikten man fick träffa! Jag kan inte riktigt samla mig och skriva något om resan just nu!

Men här är några bilder från en av mina favoritdagar där nere! :)


Jag, Nusse, Mikki och Yakke drog till vattenlandet! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0