6

Dagar kvar innan jag befinner mig i Turkiet hos älskling, familjen, mikaela, Zanduuuuw, Mary, Tina och Arabjäveln aka Sara mfl! Kan knappt förstå det! Känns heeeelt underbart! Så jäkla skönt det ska bli att få komma hem igen. Må bra för ett tag och bara njuta! Hör o häpa, men än har jag inte tagit fram bagen. Den får jag välkomna imorgon! :)

haha de känns nästan lite stressat! Måste inhandla det som är beställt där nerefrån i helgen eller måndag, för både tisdag och onsdag jobbar jag sent. Sen på onsdags kvällen beger jag mig ut mot arlanda! Det kommer nog rusa på rätt bra med den tiden som är kvar! :D lovely feeling!



6 dagar kvar älskling, 6 dagar!
Kommentarer
Postat av: Esther

Härligt :D Tiden kommer gå fort nu :D

2010-06-18 @ 21:34:41
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0