:)

Planerna ikväll är det ingen kvalite på .. Ska troligtvis bara vara hemma. Tänkte slänga ihop en rabarberpaj bara för att jag fick rabarber av Monkan på jobbet, och innan dom blir dåliga kan man ju göra något av dem. Men blev lite lat och har inte fått ihop någon än, och kommer troligtvis inte få ihop en senare heller.

Imorgon är då planerna så mycket bättre. Då blir det till att umgås med Tiniii och Cia. Cia ville att jag skulle färga hennes hår, ska bli intresant att se vilken färg hon tänkt sig! :)

Dock en grej som jag är lite beskymrad över är... Vafan göör Miikks i Sala?? ;) (Jo jag vet egentligen) Det är helg, och vi har träffats en dag i helgen sen hon kom hem från Alanya. But what aboute this weekend? När kommer du hem min skönhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0