Fullt ös, medvetslös

Nu har jag sprungit som en galning fram och tillbaka i tvättstugan. Ska börja vika ner lite mer kläder snart :) Det går framåt i min packning än sålänge... frågan är hur de blir sen när jag ska stänga igen den.. vikten ska vi inte prata om, tur säger jag bara att jag får ha 30kg! :P

Jag ringde både Apollo och Ving idag för att höra om transfer.. apollo går bra på onsdagar och helger, ving får du inte boka transfer om du inte flyger med dom.. nähäää, men skit i det då! Det löser sig när jag väl kommer dit, annars får jag väl en tarre från flygplatsen.. Eller varför inte ringa Fast man?!;) haha, han avgudar både mig och min pojkvän och han ställer alltid upp! :) Vi får se, vi får se.. Bara man är nere så löse sig allt! :)
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det tyckte du va kul, du!? :P

2010-06-21 @ 20:58:11
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0