Måndag

OM jag räknar neråt..ta mig på orden för det gör jag garanterat! På onsdag kväll beger jag mig ut mot arlanda! känns bra, känns bra!

Min chef kom fram till mig idag och frågade om jag ville gå på och jobba efter att dom öppnar igen v32 fram till den 25 augusti som de ser ut nu. Jag tror det blir ett ja! Varför inte egentligen jag är bara hemma och jag behöver pengar, vem gör inte de?!

Det är ganska typiskt att jag ska iväg till sjukan den 7 juli, annars kunde jag ha struntat i min hemresa och stannat fram till slutet på v31. Hur lovely hade inte de varit liksom?! Mmm.. jag drömmer mig redan bort. Men nu är det så att jag måste hem med detta flyg som är beställt. Meeen vem är det som säger att man inte kan flyga tillbaka med en last minit biljett typ den 8de? ;) tro mig, tanken finns! ;)

Vad finns det för anledning att vara här i sverige om jag bara ska sitta på röven?! Då kan jag lika gärna åka tillbaka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0