Måndag

Denna dag började med en försovning... 07.45 skulle jag börjar.. 08.20 vaknar jag av att någon jävla idiot inte slutar ringa på hemtelen. Då jag kollar till på mobilen och ser ett missat samtal + vad klockan är, jag har nog aldrig flygit så snabbt ur sängen på ett tag.. haha, första alla säger till mig när dom fick syn på mig var "haha, trött idag?!" ;) liiiite kanske...

Haha + så är jag är helt förlamad i halva ansiktet typ, gaaanska oskönt må jag säga. Jag hade inga hål, men jag bet ju sönder ev av mina tänder förut så var tvungen och laga den och de kunde inte göras utan bedövning. Men men om några timmar kommer jag kunna svälja och prata normalt! :) Och räkningen var inte farlig alls, tack Allah! Men dock ska jag börja använda en speciell tandkräm för 85 fucking kronor som bara finns på apoteket från o med nu + använda mig av bettskenan igen.eftersom jag gnisslar tänder när jag sover.. puh ..

Jaja, nu sitter jag och inväntar Tina för att sedan bege oss upp till Cia och spendera kvällen där.  vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Esther

Ååå på Onsdag ska en kompis ner som jag lärde känna där nere förra året.

Så bad henne kolla till killen å försöka snacka med han.

2010-06-14 @ 23:46:45
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0