Musik

Nu har jag säkert suttit över någon timma och bara dragit hem massa musik som vi ska ha i alanya. Det kommer bli peeerfa! Jag känner mig faktiskt lite piggare och gladare på livet just nu, fått måånga ord sagda med Mary, sen så dök även älsklings mikki och sara in på msn sådär otippat, sånt gillas av en deprimerad svenska i fel land!;) haha.. drama queen? ;)

Nu ska jag bara hitta min sladd så jag kan få över all musik på telen så det är klart. Sen blir det till att sova, klockan är mer än vad jag trodde.

Kvällens avslutas med en bild på mig och min lilla älskling!

Snart ska du få träffa din älskade ingifta morbrors fru som du älskar mestaste! :D HAHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0