turn back time .

Som en god vän säger till mig "allting som händer, har en mening!".. Jag brukar tänka på det ibland. De sakerna som händer är säkert meningen att de ska hända. När man gör val och känner att det kanske är fel, så är det säkert egentligen rätt val, tillslut blir det nog bra. Men första tiden kanske är piss! Vem vet.. Idag är jag ett tomt offer och önskade att man kunde spola tillbaka tiden tills man var runt 3 års ålder, som jag är på bilden.
Då var troligtvis ens största problem om någon snodde ens leksak, eller att man inte fick mat först ut av alla. Man bara gled runt, lekte och så. Fan va skönt de skulle vara att få testa på att va 3 år igen, bara för ett tag!


Jag 3 år gammal .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0