Badkar eller beachen?!

Jag har precis vaknat upp från en liten tupplur, dom är himla sköna.. egentligen mest av allt skulle jag bara vilja lägga mig i ett varmt bad i några timmar, för man fryser som en tönt när man vaknar upp!! Dock skulle vårat varmvatten ta slut efter en uppfyllning.. och vad är "bada" utan att kunna tömma och fylla upp de på nytt flera gånger om?! :P haha. Kanske drar mig hem någon dag till syster och Robin och lägger mig där! Haha! :D

Meeen, något jag helldre gör är att bada i havet.. haha även detta inlägg drogs in på turkiet tankar.  Tänk er att bara ligga där på beachen, trevligt sällskap och något gott att dricka och lite fågelfrön.. mmmm.. bara njuta och somna in.. sedan att man princip vaknar upp heeelt svettig, uttorkad och håret ser förjävligt ut. Man försöker öppna upp ögonen och dra sig ner mot havet för att ta sig ett dopp!! Ohhh. vilken underbar känsla! Den är oslagbar!!


Att ta ego-pics och vara psykad ingår! :)
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yes darling!!! Snart snart snart :D DÅ SKA VI STEKA PÅ KLEOBEACHEN IGEN!!!! <3

2010-06-13 @ 18:30:16
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mary

På något sätt kommer man in på Alanya i VARJE blogginlägg :D Konstigt? NEJ! - Galet? JA!

2010-06-13 @ 18:47:07
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0