11 min innan

Jag vaknade upp 11 minuter innan klockan ringde, hade det inte varit för solen som lös in genom mitt fönster som jag vaknade av så hade jag troligtvis vaknat as förbannad och full med ångest, men icke idag!

Det kom upp bilder i huvudet direkt när jag vaknade, jag kom och tänka på alla sköna sommarekvällan här hemma i Sverige när man var liten (när man gick i 3-4an) och vi alla barnen i området alltid varje kväll lekte dunken och sånt, det är riktigt härliga minnen.

Dagen blir föhoppningsvis en bra dag, skulle egentligen dragit ner till husläkaren kl 8. Men jag börjar sent imorgon också, så kan göra det då ist för att fixa det sista. :)


En riktig varm dag från förra sommaren :)

Nu blir det till att göra iordning min älskade mannagrynsgröt, sen jobb! ha en bra dag!

/A
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaaa riktig lycka :D Och snart är det dags för dig med!!! :D

2010-03-09 @ 11:50:28
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0