:)

Att sitta på baksidan i ung 1,5 timma var inget jag klagade på, jag satt där och lyssnade på musik i hörlurarna, det bjöda på allt från svensk hiphop, turkiska låtar och fetaste party musiken!! OM jag drömde mig bort till varmare breddgrader!? och precis vart vet ni nog alla! Jag såg sommaren framför mig! Allt var perfekt, varmt och skönt med massa bad!! Visst låter det perfekt?!

Nu ska jag ta tag i mig själv och knalla ner och handla efter den långa listan som ligger på köksbänken, och mitt visa kort kommer gå varmt.. hääärligt..eller?!


Buddah idag! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så jättemycket, det hoppas jag med :D Jaa, lätt att vi gör, du får höra av dig när du kommit ner ;)

2010-03-14 @ 14:41:40
URL: http://mikaniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0