Härligt!

När klockan ringde halv 6 imorse var min tanke bara neeej inte ringa nu, låt mig soooova.. Kändes som att dagen skulle bli seg.. Imorse trodde jag faktiskt inte att jag jobbade på ett dagis, för jag prata mer i telefon då dem ringde konstant i nästan 1 timme och sjukanmälde eller sa att barnen var lediga. Vilket slutade med 4 ynka barn på gul avdelning.

Så både jag och Karin packade ihop och drog hem. Skönt att få sluta såhär tidigt en fredag. :)

Så nu blir det till att storstäda mitt rum, som mamma bett mig fixa iordning sen cirkus sådär 4 veckor sen! ;) Och det roligate/sjukaste av allt, mitt monster har fortfarande inte lämnat rummet sen senaste resan i dec/jan ;D haha! Men jag drar ju snart igen så ;D


Jag och mitt älskade monster, ALLTID vi! ♥

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0