If i could turn back time

Minnerna som kom upp ikväll har satt sina spår. Undra hur det hade varit! Men ska inte tänka på de nu, då kommer jag bli depprimerad. För det är så otroligt långt borta, och mer och mer försvinner . usch!

Ikväll fick jag sms av syrran som fråga om jag och far ville komma upp och kolla fotboll och dricka kaffe. Vi tagga till på den idén. Väldigt trevligt var de, även kusin vitamin kom förbi! :) Kändes som en liten mini-släkt kväll, hihi :)

Missade andra avenyn på tvn. Så det fick bli att se klart den på datorn för inte allt så längesen. Men nu ska jag tacka för mig och hoppa i säng. Sista dagen imorgon, bara att hålla ut!

Natti!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0