Lördag / Maschigama

Inte ett inlägg sen i torsdags, vad har hänt med anabanana? :P haha. Men nu är jag åter på banan igen. Så nu kan ni andas ut!

Veckan har bara rusat förbi, så otroligt härligt. Men läskigt på ett sätt, man hinner inte med i tiden längre. Igår så var det en riktigt skön dag på jobbet, jag kunde vara tillsammans med * och vi gick på promenad själva, söt-unge! :) Och direkt efter jobbet mellan landade jag och Mia hemma hos mig för att sedan dra vidare in till stan. Det blev middag på ÖK tillsammans med Lisa och Ullis, himla trevligt och jag fick både ont i magen och kinderna av allt skratt. Vilken kväll, MASCHIGAMA! :D

Ikväll är planerna att jag och Cia drar hem på tre-rätters middag hos Tina, kommer troligt bli väldigt trevligt! Kan inte tänka mig något annat! ;) Nu lyser solen ute, tyvärr blåser det, men kan ju alltid sitta ute på baksidan och få lite sol på mig, jag är brun nu! Jag gillart! :D

Och vet ni, idag är det precis 3v kvar tills jag drar, jag är lycklig! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0