Tjena tjena

Mmmm, visst är det härligt med mina morgoninlägg! Ni vaknar upp och klickar igång datorn, första bloggen ni besöker är min, och eran dag blir hur bra som helst när ni ser att jag har uppdaterat! ;) Visst är de så? haha!!

Jag har träningsvärk i min överkropp, det känns riktigt bra! Jag är sugen på att få mer täningsvärk!! :D haha.. Vi får se vart det leder! :)

Igår kommenterade min syster:
T - Hur kan du vara så brun, när solade du sist?
A - Haha, sist vi var och sola...
T - Ahaa, ja kolla på mitt bruuuna ansikte (och så drar hon händerna längst hennes vita ansikte;))
A&T - hahahahah!
Dock kom jag på att jag satt ju ute 1,5 timme i lördags eftermiddag :) Så måste nog fått en glutta färg! :)

TAGG TAGG TAGG!!! :D

Troligtvis kommer min dag bli hur bra som helst efter ha startat upp med denna musik!:D Jag blir helt otroligt glad och taggad av denna låt!:D Kärlek till den!

/A
Kommentarer
Postat av: Zandra

Resan gick kanon bra :)

2010-03-17 @ 16:05:17
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0