Underbar helg!

Jag fick med mig massor hem. Är nog lite chockad själv! :P haha! Tackar och bockar till Tina för hjälpen med massa bra plagg! Goood! :)

Kvällen spenderades hos syster och Robin där även Basse och Hampus befann sig. Trevligt dag helt enkelt. Inte haft någon ångest för fem öre idag, känns ju underbart! Kan det vara för att jag ser 4 dagars veckan framför mig? ;) Och veta att veckan efter de är 3 dagars vecka, känns nästan som de ska bli kul att få jobba nu ;D haha!

13 fucking days. And then... im going! Ohh yeah! ;D Im happy now! Sitter och lyssnar på massa taggar musik, och tro mig adrenalinet finns i kroppen, och det vill bara komma ut! :D haha.


TAGGAD BRUD! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0