Borta bra men hemma bäst!

Jag är nu hemma efter lite mer än 1v borta. Det ska faktiskt bli skönt att få somna in i sin egna säng ikväll. Riktigt skönt!!

Helgen har varit väldigt mysig. Efter att jag slutade i fredags drog jag med mina kollegor till Kårsta på middag, dock blev de ingen mat för min del utan jag tog en glass eftersom jag skulle åka till Tina direkt efter och där väntade mat på mig.
Lördag var vi sugna på att hitta på något så vi drog iväg till vaxholm och käkade lunch där nere vid hamnen. Riktigt mysigt, dock blåste det lite. Men vaxholm är lika fint oavsätt väder! :) På kvällen blev det hela tre stycken filmer.. haha. Kollade på Ciao Bella, Patrioten och 28 dagar! Alla tre filmer var riktigt bra, så har ni tråkigt kan ni ju alltid kolla på någon av dem, de är sevärda! :)

Egentligen så vill min far få upp mig till fotbollsplanen och hjälpa honom kl 6. Men frågan är om jag inte ska övertala min syster istället. För alla här hemma har åkt iväg. Och skulle passa perfa att bara vara ensam ett tag! :)

Jag och Tinris! :P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0