det är inte sant...

Jag tror jag skulle kunna döda mig själv.. Jag fick ett skämt sms av syster.. Då kommer de upp "minnet är fullt, radera objekt" ... Jag tar alltid bort mina sända sms då..
MEEN.. Ni tror inte på faan att jag raderar hela inkorgen istället? klart att jag lyckades göra det.. Jag hade bara lust att kasta sönder telefonen och lägga mig ner för att gråta.. alla fina sms med minnen är borta.. :(
Vissa sms som man sparat väldigt länge. Vissa man minns hur glad man blev då man fick dom. Hur man kände. Och att man sparat dom för att sedan gå tillbaka för att läsa smsen och få den känslan som man hade precis då..
Och på bara några sekunder var ALLT borta.... Faaaan!!!! :'(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0