Each time, I hope it is you ...

Till att börja med säger vi ett STORT grattis till Tina som fyller hela 22 år idag!! :D
Tiden bara springer iväg. Vi är redan inne i maj 2010,det kändes som det inte alls var längesen det var 080808, eller vad säger ni?!
Jag sov över här hemma hos syster, och vaknade till motvilligt vid 5 då dem höll på att springa runt och packa ner det sista. Dock fick jag sms nyss av henne att planet är försenat en timma, mindre kul, jag vet själv hur irriterad jag blir bara det går lite segt i kön för incheckningen! :P
Jag har precis kommit in från en lång promenad med hundarna. Snart dyker väl Niclas upp här också, vi ska nämligen dela på dem och ha en hund var denna vecka. Så idag flyttar Buddha ut och flyttar in 3 portar bort! :P Nära och bra.
Filmen som vi satt på igår var American History X, jag har sätt den en gång förut för många år sedan, filmen är hemsk alltså, men samtidigt vill man se den. Och självklart grät jag som ett litet barn innan jag stängde av och skulle försöka somna! haha!
igår när jag kollade runt bland Robins filmer hittade jag ganska många som är bra, som man kan se igen. tex som Troja ;) haha. Jag har blivigt en liten sucker för krigsfilmer sen ett tag tillbaka!! :P

/A
Kommentarer
Postat av: zandra

Tack vännen!!

Saknar dig här nere i alanya också. Kom tillbaka NU

2010-05-01 @ 10:25:44
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag haller med dig om en del saker. 1.Ja tiden gar stört fort!

2. American history X ar en svinigt bra film.

3. krigsfilmer ar bra filmer!

Hahaha :D

Ursakta min snabba utloggning men en viss pappa kom och kravde datorn har :P haha.

PUSS!

2010-05-03 @ 09:48:00
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0