Gonatt världen!

Känns nästan som fredag idag, besvikelse att det inte är de. Hade varit skönt!

Nu är jag uppe i tre veckor då jag inte sovigt ut någon dag, inte ens på helgerna, 3v irad har klockan ringt på senast 8.30. Så imorgon ska jag nog gå och lägga mig tidigt och sova ut ordentligt på lördagen. Ska bli fruktansvärt skönt! (Dock kommer jag väl vakna pigg som ett as redan vid 7 på morgonen bara för de:P)

Måste ju vara utvilad innan jag beger mig ut mot Tyresö på lördag, IGEN haha.. Börjar nästan bli som en liten tradition;) Ända sen Mikaela kom hem från Alanya har vi sätts varje helg! :P Det behövs nästan för att man ska överleva här hemma i Sverige! ;) haha! Dock är det ingen vanlig dag på lördag, nej nej nej, det är Mikkinicks födelsedag! :D hihi.. Kommer troligtvis bli väldigt trevligt! :)


Jag och Mikkinicks! ♥
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad menar du Annis? Börjar du tröttna på mig???? :O

2010-05-27 @ 22:34:19
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja det hoppas jag verkligen. han ska få se att jag är allvarlig denna gång!

Har aldrig gjort så förut. han var nog bombsäker på att jag skulle ringa efter typ 5 min och försöka prata vanligt igen.. Vet inte om han ringde eftersom jag stängde av telefonen på en gång och den visar inte om nån ringt medan den vart avstängd... det gjorde min förra.



Heheh det var lite på skämt :) Du skrev ju nu ska jag till Tyresö igen... Hahaha! Förlåt att jag drar ut dig hit (a) walla, bra gummsi :D <3 För jag gillar å va med dig!

2010-05-28 @ 12:33:26
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hahahah! Du är fan farlig kvinna! ;D Men om nån har tur ås är det ju du ;)

2010-05-28 @ 16:51:33
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0