PLaner

Moster ringde för ung 2 timmar sen och fråga om hon kunde komma över på fika, självklart! Så hon gick hem för ett litet tag sen. Vi satt och prata om allt möjligt, jag tycker om min moster väldigt mycket!!

Mina sår är princip borta, dem syns knappt något alls längre!! Tack Allah för att du var på min sida! ;)
Mary berätta just om sina planer, förhoppningsvis blir hon där en hel månad, lika så jag om det klaffar med allt! :) Dock kanske vi bara får 1-1,5 v ihop, men bättre än ingenting alls!! :D Team MARYANA liksöööm ;) Och sedan finns de ju självklart planer med älskade Mikkkiii!! Dem måste genomföras! :)
Det känns bra detta år, angående allting gällande Turkan. Med mannen och med dem underbara vännerna! :)
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0