Team Lavash

Jag fick en liten flashback från restaurangen Lavash idag. Saknar framförallt Fastman vs Eko mest. Personalen där är galet trevligt och rolig! Tro mig, på Lavash har jag spenderat ex antal timmar :P

Här är ett litet bildregn från när jag var där under ett gäng timmar;)

Köks gänget!

Jag fick testa på att göra lite mat;)


Murat och jag! :D


Här på nedersta bilden till höger om mig är Eko vs Fastman! :)


Smeknamnet Fastman kommer ifrån att han alltid var så snabb med packet service! ;D
han sprang från moppen in på rest och hämtade maten, sen sprang ut igen för att köra iväg den.. om och om igen! ;D hehe!
Kommentarer
Postat av: Mary

Tjoo! Jaa, jag tänkte faktiskt göra det först. Men eftersom mitt mellannamn är velepelle så blir det ibland lite velande ;) Men det är såå asså att han kan hjälpa mig.. hmm, då ska jag nog ta mej sjutton slinga håret där nere. Har förökt o kommentera hos Tina, men det funkar inte för mig :( Men ska se om jag kan få tag på henne ändå, då kan jag u fråga lite. Frisören var bra också eller? Då kanske jag ska ta en chansning o klippa det där också... Puss

2010-05-26 @ 20:37:16
URL: http://maare.devote.se
Postat av: Sara

Haha nä precis somt.ex på en uteservering o en kärring brevid dig blåser dig rakt i facet liksom... blä, hoppas du inte röker själv;)

2010-05-26 @ 22:10:59
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0