Bowling

Det började bra, men aa sen gick det bara utför.. Dock kom jag tillbaka där i mitten, men efter de rasa det igen och jag valde att inte spela mer.. Jag borde egentligen inte utsätta mig själv för att spela mot folk sådär, jag är sådan fruktansvärt dålig förlorare, och det är inte "bara ett spel" det är fullt allvar för mig från start till slut. Och jag lovar er att jag höll inne med mycket ord! ;) Jag kan ju inte visa de inom företaget hur grov jag kan vara! ;) Det var nämligen med alla förskolor som tillhör Pysslingen här ifrån som var iväg och spelade tillsammans! :)

Jag vann inte, och jag kom inte sist. Antar att det är ganska bra! ;D
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa min fina fru. Bra att du svarade annars hade jag blivit riktigt arg :o

hihi. Du är fin du Annis <3

2010-11-13 @ 22:38:22
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag veeet. Usch. Hatar den bara så jävla mycket ibland :( <3

2010-11-14 @ 07:50:58
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0