Ett snitt eller två ..

Min fruga beger sig lite uppåt i landet denna helg. Vilket betyder att vi inte kommer kunna ses..
Känns nästan lite hemskt..haha. Vi har sätts VARJE helg, då ljuger jag inte.. Sen vi lärde känna varandra i april detta år. (Om man räknar bort de gånger vi varit i turkan utan den andra!) Och nu ska de gå typ två veckor..omg liksom.. Jag kommer troligtvis gråta blod och skära mina armbar randiga i helgen..
Min fru är min fru, hon är speciell. (Nej tro inte att jag ska skriva massa gulligt här nu, thats not my kind of style!) ;) haha.. Hon är min fru, det säger mycket! PUSS på henne! <3
Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHAHAHAHA du är ju sjuk i skallen!!!! Läs bloggen, och var beredd på att skita ner dig

2010-11-19 @ 18:30:55
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0