Söndag

Då var det söndag och även första advent! :)
Denna helg har varit mer än bra. I fredags kväll kom Mikaela hem hit och det var verkligen härligt att se henne efter dessa 2 veckor ifrån varandra haha.. :) Vi var rätt slitna båda två så det blev lite tv och sedan gick vi och la oss väldigt tidigt!
För igår morse var klockan ställd på 07.30.. Det var nämligen så att vi ville överaska Tina med ett hejdå innan hon nu flyttade till Kambodja på obestämd tid. Och hon blev glatt överaskad även fast vi var tvungna att avslöja oss efter sprungit runt hela arlanda och letat! Ohh Saknar dig så himla mycket redan, tackat gud för att internet finns alltså!
Efter det begav vi oss åter hem hit packade ihop Mikaelas saker och även en väska till mig, så begav vi oss hem till Mikki. Där vi hade det mysigt innan det var dags att bege sig in mot stan för att kolla på Bio, filmen Hämnden! Jag säger bara en sak SE DEN FILMEN, gaalet så bra den var! tårarna kom fram mycket där ett tag, haha! :P
Och när vi kom ut från bion blåste det så sjuukt mycket, så det var bara att se till att ta sig till närmaste tågstation och bege sig hem till Mikaela igen där det blev lite Harry Potter och godis mys!
Och idag söndag vaknade jag upp hemma hos Mikki, jag sa det till henne att det är faktiskt första gången jag sover över hos någon då det blir första advent såhär(Inte gjort det någon gång som jag kan minnas såhär!). Jag är lite hemma kär under detta ögonblick då jag alltid valt att stanna hemma eftersom hela familjen äter en god och mysig frukost tillsammans och tänder det första ljuset! Meen jag klagar inte, detta år fick jag fira lite första advent med min fruga istället, vi tände ett litet ljus när vi satt där och avnjöt våran frukost!!
När jag kom hem var en dusch det första som föll mig i smaken, och den var efterlängtad om jag säger så! :D haha!! Sedan var det dax för hela familjen (förutom mor som begav sig mot DS, när ska allt sluta?!) att bege sig upp till stora syster som skulle firas!! Det var mycket trevligt, då jag även fick träffa Jessika som är uppe från Åtvid också!:)
Nu är jag väl hemma och fotboll visas på tvn. men ska snart slå över för lite Gossip girl och efter det Ensam mamma söker, ahoo så spännande det är nu!:D haha Ja jag är tv-tönt!;D
Hoppas ni har haft en riktigt härlig första advent, för det har jag!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0