Galet galet

Verkligen ALLT kan hända i alanya. Eller turkiet vs. Det ska man ju absolut inte sticka under stolen med. haha.

Jag hämtade min väska hemma hos familjen tidigare idag, efter igår orkar jag inte vara den snälla längre! Så nu är jag bosatt hemma hos Tina. Sen får vi se vart fa-an jag tar vägen när tina drar hem! haha..

Vi har fått internet här hemma av en snäll vän till oss GRATIS, huuuur grymt?!:D haha. nu lyssnas det på väldigt mycket praty musik och vi har redan skakat loss lite, men det blev förmycket för lille Tina så nu springer hon runt och städar. haha!;) Har troligtvis den bästaste rumskamraten man kan ha, hon är guld värd! <3

Vi var nere tidigare på beachen också, blåste på bra men vi slagga in och låg iaf två timmar. Så lite färg fick vi nog allt!!

Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅ va mysigt ni har det.. Önskar att jag var där hos er...

Men vännen hur är det??? HUr känns det med N??? Vad händer??

Puss

2010-10-10 @ 11:55:03
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0