Hej då?

Hur ska jag kunna säga hej då till min älskade sambo? Vad konstigt.. Tina ska åka hem imorgon och det känns inte alls kul.. Hon skulle gärna fått stanna ett tag till! När vet man om man får träffa henne igen, eftersom hon sedan beger sig av mot Kambodja på obestämd tid.. Förhoppningsvis blir det ett snabbt möte i Sverige innan dess..

Hon har varit en helt fantastisk vän och jag kommer sakna henne så otroligt mycket. Och under denna resa har hon hjälpt mig så mycket så det är galet med massor av saker vilket jag är otroligt tacksam för. Jadu, vad skulle jag göra utan dig Tina??

Jag och min sambo <3




Kärlek till dig.
Kommentarer
Postat av: Esther

Är nog svårt å säga hejdå.. :/

2010-10-15 @ 22:29:21
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com
Postat av: Tina

Du är en fantastisk människa Anna så det är du som ska ha massa kärlek! Jag är så glad att jag har haft dig här och fått dela massa saker med dig. Puss på dig!

2010-10-16 @ 09:34:57
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0