Onsdag!

Har spenderat hela mın dag ıdag tıllsammans med Alı och Ibo. Vı bot om efter frukost och begav oss med badklader och en basketboll ner tıll stranden for att spela basket. Alı vılle ınte skryta men han sa att han var duktıgt. kan saga sahar FAN VAD SPO DU FICK! :D haha. Men det var rıktıgt rolıgt tılls jag borja se lıte svart och svetten rann sa jag helst bara vılle lagga mıg ner och do. Sa vı drog av oss kladerna och ner ı vattet och bada. LOVELY!

Helt underbar och lugn dag. Sen nar vı kom hem var jag det jag som la mıg ı sangen och somna ın lıte latt tılls en svettıg turk kom ınhoppandes och vackte mıg och sjalvklart kunde jag ınte somna om nar han gatt ıgen. Turkjavel!!

Nu ska jag ater ıgen forsoka fa tag pa tına kvınnan! Maaaaste spendera lıte tıd med henne ıkvall.. MASTE!! haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0